30 Mayıs 2007

Uluslararası 20. Altın Ok Yarışması - Antalya -


Makaralı Yay Erkek takımı turnuvada 3 yeni Türkiye rekoru kırdı.



Makaralı Yay Erkekler kategorisinde Ulaş ŞENTÜRK , ikinci gün eleme tur atışlarında en başarılı sporcumuz oldu.Eleme tur atışlarında rakibini elerken, 118 puanla yeni Türkiye rekoru da kırdı.

RESİM GALERİSİ :


YARIŞMA SONUÇLARI :

Bu yarışmayla ilgili çok fazlada yorum yapmak istemiyorum ; Almanya'daki Açık Hava Dünya Okçuluk Şampiyonası'na katılacak klasik yay Milli takım sporcularımızın başarılı olmak için çok çaba göstereceklerinden de eminim. Okçularımızın olimpiyat kotasını alacaklarından çok ümitliyim, ama sporcularımızın artık silkelenmeleri gerek diye düşünüyorum. Biliyorum ki klasik yay milli takımındaki her arkadaşım aynı zamanda iyi bir antrenör ve iyi bir eğitimci, işlerinin de uzmanılar. Ve inanıyorum ki antrenman programlarını kendileri yapsalar çok daha kolay olimpiyat kotasını alabilirler.Tüm sporcu arkadaşlarıma başarılar diliyorum.

Bu turnuva öncesi çok ağır kamp döneminden çıkan klasik yay okçularımızın puanları önümüzdeki yarışmalarda daha da yükselecektir.


SEYREDELİM ÖĞRENELİM (ANTALYA'DAKİ 20.ALTIN OK ULUSLARARASI OKÇULUK TURNUVASINDAN GÖRÜNTÜLER)








Hiç yorum yok:

“Archery is a good mental sport. It teaches you a lot discipline”

Okçuluk faydalı bir zihinsel spordur. Bize bir çok displin kazandırır.