1 Mart 2008

Okçuluğun Görülmesi Adına, TV Programında Ok Attım

- Okçuluk sporunun; TRT ' nin dışında özel bir tv kanalında da görülmesi adına, cumartesi geceleri Kanal 1' de yayımlanan Mucizeler Gecesi adlı bir şov programında ok attım.
- Yayına katılacak yabancı bir şovmenin gösterisi için , program gereği çok iyi ok atan profesyonel bir okçuya acilen ihtiyaç duyulmuş. Beni aradılar, konuyu anladıktan sonra kabul ettim. Ama programın formatı gereği epey heyecanlı bir sahne beni bekliyordu. Çünkü; seyircilerin oturduğu tribünün üst tarafından gösteriyi yapacak şovmenin hemen yanındaki hedefe ok atacaktım ve gösteriyi yapan şovmen, hedefe giden ok'u eliyle havada yakalayacaktı. Tabi ki çekimler zor oldu, provalar çok terletti beni. Gerçi o mesafeden yumurtayı bile her atışımda vururum. Çok sert olmayan bir yayla bir de yayı tam germeden, epeyce kalın ve ağır okları hedefe doğru attım ; tabi ki yavaş giden okları tutmak profesyonel bir kişi için zor olmadı. Ama kimsenin bu hareketi yapmasını uygun bulmuyorum, sonuçta tehlikeli ama bunu yapan çok profesyonel birisi olduğu için rahattım. Okları yakalayan şovmen (Larry Stevesky) bir çok ünlü aktörün dublörlüğünü de yapmış. Bir kaç ok atışı yaptıktan sonra bana çok güvendi ve rahatladı. Sonrası...? Onu da televizyondan seyredersiniz artık.

- TIKLA SEYRET ...

- Program Tekrar : MUCİZELER GECESİ - Kanal 1
Tekrar ; 5 Mart Çarşamba 21:20 ' de

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bloğunuz var ve blogunuzdan para kazanmak istiyorsunuz fakat adsense reklamları fazla bir gelir getirmiyor diyorsanız

burada gerekli para kazanma

yöntemleri mevcut size uygun birini tercih ederek kazanmaya başlayabilirsiniz

“Archery is a good mental sport. It teaches you a lot discipline”

Okçuluk faydalı bir zihinsel spordur. Bize bir çok displin kazandırır.